INPRC zet groei kracht bij met nieuw logo en website

INPRC groeit. En niet alleen in de samenwerking met NS en ProRail. Er komen steeds meer dienstverleners tot de ontdekking dat ‘data-gedreven’ werken leidt tot meer inzicht in klanttevredenheid en efficiëntie. Zo hebben we een nieuwe samenwerking met een partij die een van de grootste evenementen van Nederland organiseert. Hier vertellen we binnenkort meer over.

Om klaar te zijn voor verdere – internationale – groei, hebben we onze visie vertaald naar een nieuw logo, huisstijl én website. Deze is per vandaag live.

Logo

Het beeldmerk in het logo staat symbool voor stijgende klanttevredenheid en dalende kosten. En als je goed ziet, zie je het ‘procentteken’ erin terug. Want het gaat bij ons om de metrics (cijfers). Om data.

Facility dreams, within clicks

Met cijfers maken wij het verschil. Data helpt ons dromen van facility managers waar te maken. Dankzij onze oplossingen krijgen zij met hun partners samen inzicht in verbetering. Overzichtelijk weergegevens op een digitaal dashboard en een App.

Met enkele clicks weten zij de status, wat er goed gaat, waar knelpunten zitten en welke interventies nodig zijn. Elke dag opnieuw.

Benieuwd naar het ‘waarom’ van INPRC? En hoe oprichter Victor van der Wal zijn idee voor INPRC kreeg in een confiture-producerende fabriek? Lees het verhaal op Over ons-pagina.