Doelgroepen

Voor wie

Openbaar vervoer

Slechte hygiëne, kapotte voorzieningen en verkeerde signing zijn showstoppers in het openbaar vervoer. Schone en veilige stations en luchthavens maken het verschil tussen het wel of niet reizen per trein, vliegtuig, tram, bus of metro.

Werk samen met facilitaire partners in één systeem. Krijg gezamenlijk inzicht in hoe er gerichter, efficiënter en duurzamer gewerkt kan worden.

Case Nederlandse Spoorwegen (NS)

Lees hoe de grootste Nederlandse  aanbieder van openbaar vervoer hun facilitaire processen voortaan richt op het oordeel van de klant. En hoe zij hun schoonmaakkwaliteit met 15% verbeterden op 32 stations, gebaseerd op klantenfeedback.

Gebouwen en leisure

Hygiëne, veiligheid, duurzaamheid. Heb je hier veel te mee te maken als facilitair manager? Naast alle andere taken? Eisen worden strenger, verwachtingen van bezoekers en medewerkers worden hoger. Harder werken is niet de oplossingen. Slimmer wel. Het begint met inzicht. Wat speelt er in de gebouwen die jij beheert? Hoeveel mensen maken gebruik van de werkruimten en voorzieningen zoals toiletten? En wat vinden zij ervan? Stem je facilitaire processen af op inzicht.

Attractieparken, musea

Als attractieparkbeheerder zijn goede klantbeoordelingen cruciaal. Krijg inzicht in wanneer er iets vies, kapot of niet goed voor elkaar is. En richt je processen zo in dat je dit in de toekomst voorkomt. Werk efficiënter en duurzamer en ga voor een geweldige klantbeleving.

Zorg

Om het belang van hygiëne in de zorg te duiden is geen uitleg nodig. Ziekenhuisgerelateerde infecties komen nog steeds voor. Voorkom onhygiënische situaties door inzicht te krijgen in kwetsbare plekken.

Onze ideeën voor jouw organisatie

Ervaar zelf hoe jij de regie over jouw facilitaire processen kunt pakken. We komen langs en loggen samen in op de testomgeving. We leggen je uit hoe onze totaaloplossing werkt voor jouw organisatie en wat het kost. Geïnteresseerd? Stuur ons een bericht of bel.