Klanttevredenheid

Hoe krijg jij inzicht in klanttevredenheid? Als klanten het niet op een laagdrempelige manier kunnen vertellen?

Efficiënter werken

Hoe help jij facility medewerkers efficiënter en duurzamer te werken? Als je niet precies weet wat er gebeurt?

Werkdruk

Hoe maak jij processen eenvoudiger, zodat werkplezier voorop staat? En jouw dagelijkse werkzaamheden een stuk eenvoudiger worden?

Contact alternatief

Hier is ruimte voor een USP
Hier is ruimte voor een USP

Contact expanded

NS vroeg INPRC een oplossing te bedenken waarbij zij op basis van inzichten kunnen sturen op de verhouding tussen klantoordeel en kosten. Samen met hen als opdrachtgever en de twee betrokken facilitaire dienstverleners. Voor 32 stations en 44 onbemande toiletten door heel Nederland.

Hier is ruimte voor een USP
Hier is ruimte voor een USP

Bespaar tijd en moeite.

Krijg advies in acties.

Werk samen.

Contact default

Hier is ruimte voor een USP
Hier is ruimte voor een USP

dit is hoe je ons kan bereiken.

+31 (0) 6 15044895 info@inprc.com

Simmerdyk 1, 8601 ZP Sneek