Onze oplossing

We bieden je volledige grip

Hoe zijn de facilitaire processen van jouw organisatie ingericht? Voor onze totaaloplossing maakt het niet uit. Wij leveren maatwerk. Jouw bestaande data en sensoren combineren we met nieuwe data en sensoren. Verbonden met alles en iedereen door onze software. Jij hoeft alleen te bepalen hoe je wilt sturen op de verhouding tussen klantoordeel en kosten. Jij richt jouw facilitaire processen in. Wij doen de rest.

Wat heb je over voor klanttevredenheid?

De case van NS

Een oplossing waarin NS de relatie tussen klanttevredenheid en kosten kan managen. Gebaseerd op datagedreven inzichten.

Neem beslissingen op basis van rapporten die wij je sturen

Bespaar tijd en moeite
Laat data, technologie en software het harde werk voor je doen.
Krijg advies in acties
Cijfers vertellen de waarheid. Data vertelt welke acties genomen moeten worden.
Werk samen
Wij doen niet anders dan samenwerken met facilitaire bedrijven.

Hoe we dit doen

Wij nemen alles voor onze rekening

Sensoren
We gebruiken jouw sensoren en vullen ze aan met die van ons.
Feedbackapparaten
We vertalen feedback naar klanttevredenheid.
Software
We koppelen jouw data aan onze data.
Instructies facilitaire medewerkers
Met de INPRC-app weten facility medewerkers precies wat er van hun verwacht wordt.
Plan-do-check-act
Samen werken aan een proces. Continue leren over verbetering door ons Learning Management System. Slimmer en leuker.

Dashboard

De plek waar alles bij elkaar komt. Sensoren, data, klantenfeedback, informatie van schoonmakers. Alles vertaald naar overzichtelijke en makkelijk te begrijpen informatie.

Facility medewerkers app

Met de INPRC-App geven schoonmaakmedewerkers feedback over eventuele storingen of kapotte onderdelen, verlichting.

Playstore

INPRC Appstore

 

Feedback devices

Hoe simpeler, hoe beter. Reizigers geven feedback door op 1 van de 3 smileys te drukken. Wij vertalen dit klantoordeel naar een cijfer.

Plan-do-check-act

Data gepersonaliseerd voor elke functie

Onze oplossing gaat over beter samenwerken. Door gezamenlijk inzicht te krijgen. Elke partij ontvang de juiste informatie om haar of zijn functie goed te kunnen uitoefenen. Of het nu gaat om de contractmanager die afspraken beter kan managen, de objectleider die proactief kan sturen op kwaliteit en effectiviteit of de facility medewerker die weet wat de behoefte is van de klant.

Maar er is meer

Laat het ritme spreken

Ons algoritme helpt je te voorspellen welke oplossingen in de toekomst nodig zijn.

 

Learning Management System

Leren wordt sneller, slimmer en leuker. Met ons Learning Management Systeem profiteren mensen in uw organisatie van de kennis die wij opdoen op het gebied van klanttevredenheid en efficiënt werken. In deze leeromgeving wordt alle data omgezet naar praktische trainingen. Video’s, quizen en diverse uitdagingen helpen om de behoefte van de reizigers beter te begrijpen en kwalitatief beter en efficiënter te werken.

En specifiek vertaald naar de behoefte van elke functie: manager, objectleider of facility medewerker.

Dataveiligheid

De IBM Cloud waar INPRC van gebruikmaakt biedt een ongeëvenaarde mate van informatie- en dataveiligheid voor de opslag van jouw gegevens. De IBM cloud geeft INPRC naast informatie- en dataveiligheid vooral ook unieke data-intelligentie door gebruik te maken van high-end data-analyse tools (Watson) van IBM.

 

Tijd voor een kennismaking en demonstratie?

Ervaar zelf hoe jij de regie over jouw facilitaire processen kunt pakken. We komen langs en loggen samen in op de testomgeving. We leggen je uit hoe onze totaaloplossing werkt en wat het kost. Geïnteresseerd? Stuur ons een bericht of bel Victor.

Op zoveel manieren beter

De grip die je met INPRC krijgt op je facilitaire processen leidt tot een schonere, veiligere en gezondere omgeving.

Gedragsverandering
Als de omgeving schoon is, zullen mensen twee keer nadenken om hun candybar-verpakking weg te gooien.
Een duurzame wereld
Tijd is schaars. Net als grondstoffen. We willen niet meer gebruiken dan we nodig hebben om ons kwaliteitsniveau te bereiken.
Hygiëne eisen
De Covid-19-pandemie heeft ons laten zien dat hygiëne het verschil kan maken tussen gezond en ziek.

Wij geloven sterk in het effect dat de omgeving heeft op het gedrag van mensen. We zien gedragsverandering door het effect van geur, kleur en muziek. Het is iets om in gedachten te houden wanneer we onze plannen maken om de klanttevredenheid te verbeteren

Robert Jansen
CEO/Founder Marble Research