Onze oplossing
We bieden je volledige grip
Hoe zijn de facilitaire processen van jouw organisatie ingericht? Voor onze totaaloplossing maakt het niet uit. Wij leveren maatwerk. Jouw bestaande data en sensoren combineren we met nieuwe data en sensoren. Verbonden met alles en iedereen door onze software. Jij hoeft alleen te bepalen hoe je wilt sturen op de verhouding tussen klantoordeel en kosten. Jij richt jouw facilitaire processen in. Wij doen de rest.

Wat heb je over voor klanttevredenheid?
De case van NS
Een oplossing waarin NS de relatie tussen klanttevredenheid en kosten kan managen. Gebaseerd op datagedreven inzichten.
Neem beslissingen op basis van rapporten die wij je sturen
Hoe we dit doen
Wij nemen alles voor onze rekening
Dashboard
De plek waar alles bij elkaar komt. Sensoren, data, klantenfeedback, informatie van schoonmakers. Alles vertaald naar overzichtelijke en makkelijk te begrijpen informatie.

Feedback devices
Hoe simpeler, hoe beter. Reizigers geven feedback door op 1 van de 3 smileys te drukken. Wij vertalen dit klantoordeel naar een cijfer.
Plan-do-check-act
Data gepersonaliseerd voor elke functie
Onze oplossing gaat over beter samenwerken. Door gezamenlijk inzicht te krijgen. Elke partij ontvang de juiste informatie om haar of zijn functie goed te kunnen uitoefenen. Of het nu gaat om de contractmanager die afspraken beter kan managen, de objectleider die proactief kan sturen op kwaliteit en effectiviteit of de facility medewerker die weet wat de behoefte is van de klant.
Maar er is meer

Laat het ritme spreken
Ons algoritme helpt je te voorspellen welke oplossingen in de toekomst nodig zijn.

Learning Management System
Leren wordt sneller, slimmer en leuker. Met ons Learning Management Systeem profiteren mensen in uw organisatie van de kennis die wij opdoen op het gebied van klanttevredenheid en efficiënt werken. In deze leeromgeving wordt alle data omgezet naar praktische trainingen. Video’s, quizen en diverse uitdagingen helpen om de behoefte van de reizigers beter te begrijpen en kwalitatief beter en efficiënter te werken.
En specifiek vertaald naar de behoefte van elke functie: manager, objectleider of facility medewerker.

Dataveiligheid
De IBM Cloud waar INPRC van gebruikmaakt biedt een ongeëvenaarde mate van informatie- en dataveiligheid voor de opslag van jouw gegevens. De IBM cloud geeft INPRC naast informatie- en dataveiligheid vooral ook unieke data-intelligentie door gebruik te maken van high-end data-analyse tools (Watson) van IBM.
Op zoveel manieren beter
De grip die je met INPRC krijgt op je facilitaire processen leidt tot een schonere, veiligere en gezondere omgeving.
Wij geloven sterk in het effect dat de omgeving heeft op het gedrag van mensen. We zien gedragsverandering door het effect van geur, kleur en muziek. Het is iets om in gedachten te houden wanneer we onze plannen maken om de klanttevredenheid te verbeteren
![]()