Onze eerdere maatwerkoplossingen

Cases

Lees meer over Schiphol verbetert UM-service dankzij feedback
Service verbeteren

Schiphol verbetert UM-service dankzij feedback

Jaarlijks passeren zo'n 40.000 alleenreizende minderjarige passagiers de balie voor alleenreizende minderjarigen op Schiphol. AFS wil graag weten wat ouders, wettelijke verzorgers en minderjarige reizigers van deze service vinden.

Lees meer over Mastercleaners en Circuitpark Zandvoort gaan voor niets minder dan een 10
Klanttevredenheid

Mastercleaners en Circuitpark Zandvoort gaan voor niets minder dan een 10

Mastercleaners werkt voor meerdere opdrachtgevers, waaronder Circuit Zandvoort, wat we allemaal wel kennen van de Formule 1 races. Circuit Zandvoort beschouwt (schoonmaak)diensten als één van de randvoorwaarden voor een optimale klanttevredenheid.

Lees meer over 15% toename schoonmaakkwaliteit NS Stations
Meten is weten

15% toename schoonmaakkwaliteit NS Stations

NS vroeg INPRC een oplossing te bedenken waarbij ze op basis van transparante inzichten - dankzij data - voortaan kunnen sturen op de verhouding tussen klantoordeel en kosten.